Wil je een live online uitzending van de presentatie van jaarcijfers, belangrijke zakelijke aankondigingen of andere relevante publieke aankondigingen, dan is een webcast de beste keuze.
HSF geeft advies over het presenteren van de webcast content voor een maximale impact. In een webcast is geen of weinig interactie met live publiek. Het vasthouden van de aandacht doen we door opstelling, cameraposities, duur, licht en geluid optimaal op elkaar af te stemmen. Daarbij zijn flow, afwisseling en de spanningsboog van groot belang. Als het nodig is coachen we de personen in beeld en maken we samen met de opdrachtgever het script.
ONLINE TECHNIEK
Technisch kunnen we de webcast uitzenden via ieder gewenst platform, zoals Youtube, Facebook of Livestream player. De webcast is ook zorgeloos te embedden in de website van de opdrachtgever. Uiteraard zijn hier geavanceerde mogelijkheden op het gebied van beveiliging, zoals password-protection, encryptie en Single-Sign-On (SSO) voor gevoelige, interne informatie.
VOORDELEN VAN EEN WEBCAST:
- eenvoudige set-up om live belangrijke informatie te broadcasten
- goed te scripten voor een optimaal resultaat
- professionele indruk
- op korte termijn te produceren op iedere locatie